Zavarovanja

Avtomobilska zavarovanja

Avtomobilska odgovornost (AO)

Avtomobilski kasko

Zavarovanje AO-plus

Avtomobilska asistenca

Pravna zaščita

Nezgodno zavarovanje voznika in potnikov

Prijava škode

V primeru prometne nesreče ali v primeru škode na vozilu je potrebno:

  • Škodni primer prijaviti v najkrajšem možnem času v najbližji škodni center zavarovalnice GENERALI d.d.;
  • Storiti vse, da bi preprečili nadaljnje nastajanje škode;
  • V primerih, kjer je to določeno z zavarovalnimi pogoji, je potrebno škodo takoj prijaviti na najbližji pristojni organ za notranje zadeve.

Za prijavo škodnega primera je potrebno:

  • Izpolniti ustrezen obrazec za prijavo škode odvisno od vrste škode in zavarovanja;
  • Kopirati prometno in vozniško dovoljenje
  • Dokumentacijo pošljete na najbližji škodni center zavarovalnice GENERALI d.d. oziroma dokumentacijo prinesete v škodni center ob cenitvi škode na vozilu, v kolikor je vozilo v voznem stanju;
  • V primeru prijave kasko škode je obvezno ob cenitvi škode imeti s seboj originalno kasko polico.

Avtomobilska asistenca

Za vas smo pripravili tri pakete avtomobilskih asistenc z različnimi kritji:

  • Avto asistenca M
  • Avto asistenca L
  • Avto asistenca XL

Kontakt asistenčnega centra na brezplačno številko 080 88 48 ali klic iz tujine +386 (5)1 66 28 500 (klic na stroške klicatelja).

Premoženjska zavarovanja

Brezskrbni v svojem domu…

  • Zavarovanje je namenjeno lastnikom in najemnikom stanovanjskih nepremičnin kot tudi tistim, ki svoje stanovanjske nepremičnine oddajte v kratkoročni ali dolgoročni najem.
  • Domsko zavarovanje PaketDom vam zagotavlja, da v celoti zavarujete svoj dom in premičnine v njem za nevarnosti, ki vas ogrožajo v vsakdanjem življenju: požar, vihar, toča, izliv vode, vlom, poplave, potres in podobno.
  • Dodatno lahko zavarujete tudi družinske člane, hišne ljubljenčke, pomožne in kmetijske objekte, glasbila, medicinske pripomočke, odgovornost in še kaj. In to vse na eni polici.

Zavarovanju lahko priključite družinsko nezgodno zavarovanje in zavarovanje pravne zaščite, če boste slučajno potrebovali odvetniške storitve.

DOMSKA ASISTENCA PAKETDOM – ASISTENCA 24 UR NA DAN, 7 DNI V TEDNU

Kontakt asistenčnega centra na brezplačno številko 080 70 77.

Prijava škode zaradi požara in drugih nevarnosti

S klikom na ikono prenesite obrazec.

Prijava škode zaradi vloma ali ropa

S klikom na ikono prenesite obrazec.

Prijava škode zaradi razbitja stekla

S klikom na ikono prenesite obrazec.

Prijava škode na gospodinjskih strojih in aparatih

S klikom na ikono prenesite obrazec.

Strojelomna škoda

S klikom na ikono prenesite obrazec.

Odškodninski zahtevek

S klikom na ikono prenesite obrazec.

Turistično zavarovanje z zdravstveno asistenco v tujini

  • Zavarovanje za tujino krije nujne stroške zdravljenja v tujini, prevoz v domovino, izgubo ali krajo prtljage in osebnih dokumentov, preklic leta ali zamudo prtljage.
  • Če se v tujino odpravite brez zdravstvenega zavarovanja, lahko že manjša nezgoda povzroči visoke stroške, ki lahko ogrozijo vaš družinski proračun. Najvišji strošek zdravljenja je lani presegel 100.000 EUR*.
  • Zavarovanje Tujina vam bo v primeru težav v tujini omogočilo pomoč in zdravstveno oskrbo. Za hitro rešitev težav 24 ur na dan v slovenskem jeziku skrbi Asistenčni center, kjer je na voljo tudi medicinsko osebje.
  • Izberete lahko kratkoročno, celoletno ali permanentno zavarovanje za tujino, ki ga priporočamo, če v tujino potujete več kot dvakrat letno (počitnice, službena potovanja, nakupi, enodnevni izleti, opravki…).
  • Glede na to, ali potujete sami, z družino ali v skupini, vam je na voljo posamično, družinsko ali skupinsko zavarovanje za tujino.

Kontakt asistenčnega centra na brezplačno številko 080 70 77 ali klic iz tujine +386 (5) 66 28 500

Prijava škode medicinski stroški

S klikom na ikono prenesite obrazec.

Prijava škode prtljaga

S klikom na ikono prenesite obrazec.

Prijava škode odpoved potovanja

S klikom na ikono prenesite obrazec.

Osebna zavarovanja

  • Individualno, družinsko, kolektivno, nezgodno zavarovanje otrok in mladine
  • Zavarovanje za primer brezposelnosti
  • Naložbeno življenjsko zavarovanje
  • Paket ZDRAVJE  –  Dopolnilno zdravstveno zavarovanje Specialisti z asistenco

Prijava zavarovalnega primera iz dodatnih zavarovanj

S klikom na ikono prenesite obrazec.

Prijava smrti

S klikom na ikono prenesite obrazec.

Obrazec za prijavo brezposelnosti

S klikom na ikono prenesite obrazec.

Sklepanje dopolnilnih zdravstvenih zavarovanj

V naših poslovnih prostorih v Ljubljani (Kajuhova ulica 32d) ter v Medvodah (Cesta Komandanta Staneta 4a, TPC Spar) sedaj nudimo tudi sklepanje dopolnilnih zdravstvenih zavarovanj, saj je zavarovalnica Adriatic postala naš partner in član skupine Generali.

  • Zavarovanje je namenjeno vsem, ki imate status zavarovane osebe v obveznem zdravstvenem zavarovanju in ste zavezanci za plačilo doplačil. Izjema so otroci, dijaki in študentje do 26. leta starosti.
  • Mesečna osnovna premija znaša 34,50* EUR. (*V tem znesku ni vključeno morebitno doplačilo zaradi let nezavarovanosti).
  • Ob sklenitvi dopolnilnega zavarovanja vam priznamo do 10 % popust pri drugih zdravstvenih in nezgodnih zavarovanjih.

Specialisti z asistenco

Izognite se dolgim čakalnim dobam

  • Specialisti z asistenco je zavarovanje, s katerim boste imeli hiter dostop do specialističnih pregledov, diagnostičnih preiskav, psihološke pomoči, izbranih operacij in fizioterapije.
  • Ko potrebujete nasvet, so vam na voljo storitve Strokovni posvet z zdravnikom na daljavo, Drugo mnenje in Načrt zdravljenja (po poškodbi). Pridobili boste nasvete in strokovna mnenja priznanih zdravnikov in se v miru posvetili zdravljenju in okrevanju.
  • NOVO! Omogočamo video posvet z zdravnikom na daljavo (ePosvet). Svoje zdravstvene težave lahko rešite hitreje in brez obiska zdravniške ambulante.
  • Storitev Drugo mnenjeomogoča, da v najkrajšem času prejmete pisno mnenje mednarodnih strokovnjakov o svoji diagnozi ali zdravljenju, ne da bi vam bilo treba za to odpotovati v tujino. Na podlagi pridobljenega mnenja boste lažje sprejeli nadaljnje odločitve o zdravljenju. Storitev lahko koristijo tudi vaši ožji družinski člani (partner, otroci do 21. leta, starši).
  • Izbirate lahko med tremi paketi (mali, srednji, veliki), ki vključujejo različen obseg zdravstvenih storitev. Drugo mnenje je vključeno v vse tri pakete.

Generalijevi zavarovanci, ki so zaradi bolezni ali nezgode koristili zdravstvene storitve zavarovanja Specialisti z asistenco, so se v aktivno življenje vrnili povprečno 3 mesece prej, kot tisti brez zavarovanja.

Ko boste potrebovali storitve iz zavarovanja ali želite koristiti Drugo mnenje, pokličite Asistenco zdravje na brezplačno telefonsko številko 080 81 10 ali pišite na zdravje.si@generali.com. Asistenca zdravje vam olajša pot do ustreznega zdravnika, diagnoze in okrevanja.

Poslovna zavarovanja

Paket podjetnik zavaruje:

  • Vsebino v proizvodnih, prodajnih in drugih prostorih podjetja; oprema, zaloge, stvari zaposlenih,
  • Zgradbo kjer se opravlja dejavnost podjetja,
  • Obratovalni zastoj,
  • Odgovornost iz dejavnosti,
  • Proizvajalčevo odgovornost za škodo, ki jo povzročijo proizvodi podjetja in

Dodatno zavarovanje elektronskih in električnih naprav ter aparatov.